Ağdamın işğal olunması Yevlax-Xankəndi dəmir yolunun rayon ərazisindən keçən hissəsi istifadəyə yararsız hala düşüb.
APA-nın Qarabağ bürosunun verdiyi xəbərə görə, bu səbəbdən qatarların son dayanacağı Tərtər rayonunun Köçərli stansiyası olub.
Azərbaycan Respublikasının prezidenti İlham Əliyevin Sərəncamı ilə dəmir yolu xəttinin Bərdə və Ağdama qədər uzanan 45 kilometrlik hissəsi yenidən qurulur.
“Kontur Arxitektura Layihə-Sənaye” QSC-nin mühəndis-texnoloqu Şəmsəddin Talıbov APA-ya açıqlamasında bildirib ki, hazırda Bərdə-Təzəkənd istiqamətində 19 kilometr, ikinci mərhələdə isə Təzəkənd-Ağdam dəmir yolu bərpa ediləcək. Layihəyə uyğun olaraq torpaq yatağının işlənməsi, Köçərli, Təzəkənd, Ağdam stansiyalarında yeni standartlara uyğun binaların tikintisi də nəzərdə tutulub.
Bərdə-Ağdam mənzili üzrə 117 süni qurğu, o cümlədən 103 ədəd dəmir-beton boru, 4 heyvan keçidi, 2 böyük yol ötürücü qurğu və 2 körpünün tikilməsi planlaşdırılıb.
Torpaq yatağının işlənməsi ilə bərabər hazırda bu qurğuların layihələndirilməsi işləri də aparılır.
Qeyd edək ki, Bərdə-Ağdam dəmiryolu xətti Yevlax-Xankəndi dəmiryolunun bir hissəsidir. Bu yol 1991-ci ildə Xankəndinin, 1993-cü ildə isə Ağdamın işğalı nəticəsində istifadəyə yararsız hala düşdü. Həmin vaxtdan sonra 30 ilə yaxın müddətdə qatarların son dayanacağı Tərtər rayonunun Köçərli stansiyası olub. 44 günlük Vətən Müharibəsində qazandığımız qələbədən sonra bu polad magistral da bərpa olunaraq, sərnişinlərin ixtiyarına veriləcək .
Hazırda dəmiryolu xəttinin Bərdədən başlayaraq Ağdama qədər uzanan 45 kilometrlik hissəsi yenidən tikilir. Dəmiryolu xəttinin layihələndirmə və tikinti işləri iki mərhələdə həyata keçiriləcək.
İlkin layihə olaraq Bərdə-Təzəkənd istiqamətində 19 kilometr, ikinci mərhələdə isə Təzəkənd-Ağdam dəmiryolu bərpa ediləcək. Layihəyə uyğun olaraq torpaq yatağının işlənməsi, Köçərli, Təzəkənd, Ağdam stansiyalarında yeni standartlara uyğun binaların tikintisi nəzərdə tutulub. Bərdə-Ağdam mənzili üzrə 117 süni qurğu, o cümlədən 103 ədəd dəmir-beton boru, 4 heyvan keçidi, 2 böyük yolötürücü qurğu və 2 körpünün tikilməsi planlaşdırılıb. Torpaq yatağının işlənməsi ilə bərabər hazırda bu qurğuların layihələndirilməsi işləri də aparılır.